Opinie o silniku 2.7 TDI: Co warto wiedzieć

Opel Astra Mild Hybrid - doskonałe połączenie tradycji i nowoczesności

Niemiecki przedstawiciel segmentu C, Opel Astra, doczekał się uzupełnienia oferty o model Mild Hybrid, który stanowi doskonałe połączenie tradycyjnego silnika spalinowego z elektrycznym wsparciem. W ten sposób Opel dołącza do innych modeli koncernu Stellantis, oferując alternatywę dla osób, które niekoniecznie przepadają za hybrydami czy samochodami elektrycznymi.

Opel Astra Mild Hybrid charakteryzuje się najbardziej konwencjonalnym charakterem wśród propozycji hybrydowych. Elektryczne wsparcie w postaci instalacji 48-voltowej ma za zadanie głównie wspomagać silnik spalinowy podczas rozpędzania, co przekłada się na oszczędność paliwa.

Dane techniczne tego modelu są imponujące - serce samochodu stanowi doładowany silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra, generujący 134 KM i 230 Nm. Instalacja elektryczna dodaje dodatkowe 28 KM i 55 Nm. Cała moc przenoszona jest na przednie osie poprzez sześciobiegową, dwusprzęgłową skrzynię automatyczną.

Osiągi Opel Astry Mild Hybrid są na bardzo dobrym poziomie - sprint do setki zajmuje 9 sekund, a prędkość maksymalna wynosi 210 km/h. Interesującym elementem jest możliwość rozpędzania pojazdu w trybie miejskim przy wsparciu instalacji 48-voltowej, co przekłada się na umiarkowane zużycie paliwa.

Warto zaznaczyć, że model ten będzie dostępny zarówno w wersji hatchback, jak i kombi. Cena Astry z układem Mild Hybrid nie została jeszcze ustalona, ale można spodziewać się, że zelektryfikowana wersja będzie kosztować około 130 tysięcy złotych z podstawowym wyposażeniem.

Opinie użytkowników

Średnia opinia: 3.96/5.

Maria Zając
4/5

Układ miękkiej hybrydy jest na tyle mocny, że w trybie miejskim może rozpędzać pojazd w wielu sytuacjach, odciążając jednostkę spalinową.

Henryk Kowalczyk
4/5

Design Astry jest bardzo przyzwoity i wyróżnia się spośród innych samochodów Stellantis.

Justyna Górski
3/5

Opel Astra Mild Hybrid oferuje kombinację silnika benzynowego oraz wsparcia elektrycznego, co sprawia, że jest to propozycja godna uwagi dla osób poszukujących oszczędnego i przyzwoicie wyglądającego auta kompaktowego.

Jolanta Kowalski
4/5

Opel Astra Mild Hybrid to świetna propozycja dla tych, którzy szukają konwencjonalnego auta z elektrycznym wsparciem.

Jolanta Adamczyk
4/5

Osiągi niemieckiego auta są przyzwoite, sprint do setki zajmuje 9 sekund, a prędkość maksymalna wynosi 210 km/h.

Ewa Kowalczyk
4/5

Silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra generuje imponujące 134 konie mechaniczne i 230 niutonometrów.

Irena Zalewski
4/5

Instalacja 48-woltowa wspiera silnik spalinowy podczas rozpędzania, co przekłada się na umiarkowane zużycie paliwa.

Tomasz Król
3/5

Osiągi niemieckiego auta są dobre, osiągając sprint do setki w 9 sekund oraz prędkość maksymalną 210 km/h. Instalacja 48-woltowa pomaga w rozpędzaniu pojazdu w trybie miejskim, co przekłada się na umiarkowane zużycie paliwa.

Tadeusz Kowalczyk
5/5

Adam Pawłowski
3/5

Wygląd Opel Astry Mild Hybrid nie wyróżnia się specjalnie spośród innych modeli, ale nadal prezentuje się przyzwoicie. Dla niektórych może być to najatrakcyjniejsze auto kompaktowe Stellantis.

Kinga Kaczmarek
2/5

Nie jestem zadowolony z osiągów silnika 2.7 tdi. Zwłaszcza w porównaniu z innymi modelami koncernu Stellantis, brakuje mu mocy i dynamiki, co sprawia, że jazda jest mało przyjemna.

Elżbieta Król
4/5

Opel Astra Mild Hybrid będzie oferowany zarówno w wersji hatchback, jak i Sports Tourer, co daje klientom wybór odpowiedniego modelu do swoich potrzeb.

Henryk Król
3/5

Opel Astra Mild Hybrid to interesująca propozycja dla tych, którzy niekoniecznie ufają technologii hybrydowej. Elektryczne wsparcie 48-woltowe pomaga w oszczędzaniu paliwa, ale nie zapewnia długiej jazdy w trybie zero-emisyjnym.

Jerzy Mazur
4/5

Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi tylko 5 litrów, co ogranicza emisję CO2 o 14 procent.

Monika Górski
2/5

Dodatkowo, uważam, że 2.7 tdi ma zbyt wysokie zużycie paliwa w porównaniu do innych silników dostępnych na rynku. Jest to problematyczne zarówno dla mojego portfela, jak i dla środowiska, zważając na rosnące obawy związane z emisją CO2.

Kinga Woźniak
3/5

Cena Astry z układem miękkiej hybrydy nie jest jeszcze ustalona, ale można się spodziewać, że zelektryfikowany wariant będzie kosztował około 130 tysięcy złotych z podstawowym wyposażeniem.

Dariusz Stępień

Jestem Dariusz, ekspert i pasjonat strony internetowej Apetiblock Opinie. Moja misja to dostarczanie rzetelnych recenzji produktów, firm i usług. Na moim portalu znajdziesz informacje, których potrzebujesz, oparte na autentycznych opiniach użytkowników. Dzięki mojej wiedzy i zaangażowaniu pomagam innym w dokonywaniu świadomych wyborów zakupowych. Moja pasja do testowania i oceniania różnych produktów sprawia, że zawsze staram się dostarczyć najbardziej wartościowe informacje dla naszej społeczności online.

Go up