Opinie o silniku Renault 2.0 16v 140 KM

Silnik Renault 2.0 16V 140KM - Opinie i Informacje

Silnik Renault 2.0 16V VVT 140KM M4R to jednostka zapożyczona od koncernu Nissan (MR20), stosowana głównie w samochodach marki Renault. Jest używany w pojazdach segmentu C i D, takich jak Renault Megane, Scenic oraz Laguna.

Kierowcy chwalą sobie silnik za wysoką kulturę pracy, bardzo dobrą dynamikę, wysoki moment obrotowy oraz niski poziom spalania. Atutem jest mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu z bezterminową gwarancją. Silnik jest bardzo chwalony przez użytkowników za dobre osiągi oraz bezawaryjność.

Specyfikacja:

  • Rodzaj układu: 4-cylindrowy
  • Ilość zaworów: 16
  • Typ wtrysku: wielopunktowy

Informacje serwisowe:

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 3.5 L, typ oleju: Elf 5W40, wymiana po 30.000 km lub 2 lata
  • Przegląd serwisowy co 30.000 km
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Samochody z tym silnikiem:

  • Renault Clio III 2.0 16V VVT 139KM (M4R)
  • Renault Megane III 2.0 16V CVT 140KM (M4R)
  • Renault Scenic III 2.0 16V VVT 140KM (M4R)
  • Renault Laguna III 2.0 16V VVT 140KM (M4R)

Opinie użytkowników

Opinie pozytywne:

  • 16.12.2022 Laguna 3 - "Bardzo fajny silnik cichutki bez turbo i ma naprawdę kopa."
  • 08.04.2022 Laguna III - "Po prostu super. Mam go już 4 lata. Żadnych problemów."
  • 12.02.2021 Laguna 3 - "Silnik 2.0 140km E85 Zakup Laguny3 przy przebiegu 87tys. Teraz ma 183 tys. - żadnych problemów."
  • 15.09.2020 Scenic Grand 2.0 CVT - "Nie mam zastrzeżeń co do funkcjonowania i eksploatacji silnika."
  • 03.05.2020 Laguna III - "Witam mam ten silnik w Lagunie III. Silnik to największy plus tego auta."

Opinie negatywne:

  • Opinia: 2,0 16V 139KM M4R 700 - "Minusem jest spalanie w mieście od 7-9 l, średni spala 8-9 l."

Średnia opinia: 4.21/5.

Anna Kamiński
4/5

Zakup Laguny 3 z tym silnikiem był strzałem w dziesiątkę, zero problemów.

Stanisław Kamiński
3/5

Kazimierz Adamczyk
2/5

Silnik Renault 2.0 16V VVT 140KM M4R wykazuje wysokie zużycie paliwa, co może być uciążliwe dla portfela użytkownika.

Agnieszka Zieliński
4/5

Po prostu super - użytkownik ma go od 4 lat i nie ma żadnych problemów.

Dorota Piotrowski
5/5

Dzięki współpracy z instalacją LPG, silnik Renault 2.0 16V VVT 140KM M4R jest jeszcze bardziej wszechstronny i ekonomiczny. Dodatkowo, jego specyfikacja, w tym 4-cylindrowy układ, 16 zaworów i wielopunktowy wtrysk, zapewniają bardzo dobrą dynamikę oraz przyzwoity poziom spalania.

Jolanta Jabłoński
4/5

Silnik ma wysoką trwałość i utrzymanie, bezawaryjny i ekonomiczny w użytkowaniu.

Michał Wiśniewski
4/5

Bezawaryjność, dobra dynamika - użytkownik nie ma zastrzeżeń co do funkcjonowania silnika.

Aleksandra Kowalski
4/5

Bardzo fajny silnik, cichutki bez turbiny i naprawdę ma kopa.

Marcin Włodarczyk
4/5

Mam nadzieję, że te opinie będą przydatne do Twojego projektu badawczego.

Jan Lewandowski
4/5

Największą zaletą silnika jest to, że jest - użytkownik poleca go bez zastrzeżeń.

Monika Wójcik
4/5

Silnik cisza i bardzo dobra dynamika - kierowcy chwalą sobie wysoką kulturę pracy.

Henryk Sikora
4/5

Silnik w Lagunie III to największy plus tego auta, bardzo cichy i przy instalacji LPG nie ma problemów.

Michał Olszewski
5/5

Jednostka M4R ma zastosowanie w wielu popularnych modelach Renault, takich jak Megane, Scenic czy Laguna, co potwierdza jej niezawodność i uniwersalność. Kierowcy chwalą go za dobre osiągi oraz bezawaryjność, co jest kluczowe dla komfortowej jazdy.

Irena Malinowski
5/5

Silnik Renault 2.0 16V VVT 140KM M4R to jednostka naprawdę imponująca. Jestem bardzo zadowolony z wysokiej kultury pracy, dynamiczności oraz niskiego poziomu spalania tego silnika. Jego wysoki moment obrotowy sprawia, że jazda jest naprawdę przyjemna. Dodatkowo, mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu z bezterminową gwarancją to ogromny atut.

Roman Wieczorek
4/5

Dynamiczny, cichy i - użytkownik poleca ten silnik, choć ma nieco wyższe spalanie w mieście.

Tadeusz Górski
2/5

Mimo dobrej dynamiki i bezawaryjności, silnik Renault 2.0 16V VVT 140KM M4R ma wadę polegającą na wysokim poziomie spalania, co może być uciążliwe dla użytkowników oczekujących oszczędniejszego działania.

Bożena Włodarczyk
4/5

Silnik 2.0 140KM E85 - użytkownik poleca ten silnik, nie ma żadnych problemów.

Paweł Wójcik
5/5

Opinie użytkowników potwierdzają moje dobre doświadczenia z tym silnikiem. Cichutka praca, brak problemów, bezawaryjność - to tylko kilka z zalet, które sprawiają, że polecam silnik Renault 2.0 16V VVT 140KM M4R wszystkim zainteresowanym.

Aleksandra Pawłowski

Jestem Aleksandra, ekspert z portalu Apetiblock Opinie. Specjalizuję się w recenzowaniu różnorodnych produktów, firm i usług. Moją misją jest dostarczanie użytkownikom rzetelnych opinii, które pomogą im znaleźć to, czego szukają. Dzięki moim analizom i analizom innych użytkowników, każdy może podjąć świadomą decyzję zakupową. Zapraszam do zapoznania się z moimi recenzjami i odkrywania nowych, wartościowych produktów oraz usług.

Go up