Silnik 2.0 TDI 170 KM Common Rail - Recenzje i Opinie

Silnik 2.0 TDI 170 KM Common Rail - Opinie użytkowników

Opinie użytkowników na temat silnika 2.0 TDI 170 KM Common Rail są zróżnicowane, ale w większości pozytywne. Artykuł ten przedstawia szczegółowe informacje na temat tej jednostki napędowej pod względem mocy, osiągów, zużycia paliwa, niezawodności, komfortu jazdy oraz kosztów eksploatacji.

Silnik 2.0 TDI 170 KM CR - moc i osiągi

Silnik 2.0 TDI 170 KM Common Rail cechuje się dobrą dynamiką i mocą. Z 170 KM to całkiem solidny wynik dla 2-litrowego diesla. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje mniej niż 10 sekund, a prędkość maksymalna wynosi około 210-220 km/h. Maksymalny moment obrotowy to 350 Nm przy 1750-2500 obr./min, co zapewnia jednostce elastyczność.

Użytkownicy chwalą dynamiczne osiągi silnika i brak problemów z wyprzedzaniem czy włączaniem się do ruchu. Choć niektórzy oczekują większej dynamiki, 170 KM sprawdza się dobrze zarówno w mieście, jak i na autostradzie.

Dla niektórych użytkowników moc mogłaby być jeszcze większa, jednak dla większości jest to wystarczająca wartość.

Silnik 2.0 TDI 170 KM CR - zużycie paliwa

Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi około 6 litrów na 100 kilometrów, co jest uznawane za dobrą wartość dla diesla o mocy 170 KM. Na autostradzie przy prędkości 130 km/h spalanie wynosi średnio 7 litrów, natomiast w mieście około 8 litrów na 100 km.

  • Miasto: ok. 8 l/100 km
  • Autostrada: ok. 7 l/100 km przy 130 km/h
  • Cykl mieszany: ok. 6 l/100 km

Przy spokojnej jeździe wartości te mogą być jeszcze niższe, jednak podczas dynamicznej jazdy zużycie paliwa może wzrosnąć do 7-8 litrów. Mimo to, są to akceptowalne wartości dla większości użytkowników.

Silnik 2.0 TDI 170 KM CR - niezawodność i trwałość

2-litrowy diesel z Common Rail słynie z niezawodności i trwałości. Usterki są rzadkie, a przy regularnej eksploatacji silnik może przejechać nawet do 400-500 tys. kilometrów. Użytkownicy potwierdzają, że nawet po przekroczeniu 200-300 tys. km silnik nadal działa bez zarzutu.

  • Turbosprężarka
  • Pompa wtryskowa
  • Rozrząd

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia powyższych elementów, jednak większość silników przekracza 200-300 tys. km bez większych remontów. Przy regularnym serwisowaniu silnik 2.0 TDI 170 KM Common Rail jest niezawodny i wytrzymały.

Silnik 2.0 TDI 170 KM CR - komfort jazdy

Silnik cechuje się wysokim komfortem podróżowania. Jest cichy i delikatny w działaniu, a hałas pojawia się głównie przy wyższych obrotach. Dzięki dobrze wyciszonej komorze silnika i wysokiej jakości materiałom, w kabinie panuje cisza i spokój. Diesel 170 KM zapewnia wysoki komfort zarówno w trasie, jak i w mieście.

Silnik 2.0 TDI 170 KM CR - dynamika i przyspieszenie

Moc 170 KM i moment obrotowy 350 Nm gwarantują jednostce napędowej dobre osiągi. Przyspieszenie 0-100 km/h poniżej 10 sekund i prędkość maksymalna ok. 210-220 km/h. Silnik charakteryzuje się poprawną dynamiką jazdy, choć reakcja na "gaz" może być nieco wolniejsza na niższych obrotach.

Podsumowując, silnik 2.0 TDI 170 KM Common Rail cieszy się pozytywnymi opiniami użytkowników pod względem mocy, osiągów, zużycia paliwa, niezawodności, komfortu jazdy oraz trwałości. Choć nie brakuje głosów krytyki, większość użytkowników uznaje tę jednostkę napędową za solidną i sprawdzoną.

Opinie użytkowników

Średnia opinia: 4.25/5.

Magdalena Malinowski
4/5

Dynamika i przyspieszenie tego silnika są wystarczające dla większości kierowców, zapewniając płynne i zdecydowane przyspieszenie w różnych warunkach drogowych.

Elżbieta Wiśniewski
4/5

Niezawodność i trwałość tego silnika są godne podziwu, wielu użytkowników potwierdza, że po przejechaniu dużej liczby kilometrów jednostka nadal pracuje bez zarzutu.

Agnieszka Wiśniewski
5/5

Choć niektórzy oczekują większej dynamiki, 170 KM jest wystarczające na co dzień.

Danuta Kowalski
4/5

Podsumowując, silnik 2.0 TDI 170 KM Common Rail to solidna jednostka napędowa, która oferuje dobre osiągi, ekonomiczne zużycie paliwa oraz wysoki komfort jazdy, co czyni go popularnym wyborem wśród kierowców.

Jolanta Jaworski
4/5

Silnik TDI 170 KM CR radzi sobie znakomicie zarówno w mieście, jak i na autostradzie, co sprawia, że jest uniwersalnym wyborem dla osób ceniących wydajność.

Katarzyna Stępień
4/5

Komfort jazdy z silnikiem 2.0 TDI 170 KM jest na wysokim poziomie, dzięki cichej pracy i minimalnym wibracjom kierowcy mogą cieszyć się spokojną podróżą.

Stanisław Lewandowski
5/5

Pomimo pewnych oczekiwań, opinie o mocy i osiągach silnika 2.0 TDI 170 KM są generalnie pozytywne.

Marianna Kowalski
3/5

Zużycie paliwa w przypadku silnika 2.0 TDI 170 KM jest na zadowalającym poziomie, oscylującym wokół 6 litrów na 100 kilometrów w cyklu mieszanym. W porównaniu z benzynowymi odpowiednikami, diesel wydaje się być bardziej oszczędny, co jest atutem tego silnika. Przy spokojnej jeździe deklarowane wartości spalania są osiągalne, co sprawia, że jest to dobra opcja dla oszczędnych kierowców.

Halina Rutkowski
5/5

Moment obrotowy 350 Nm przy 1750-2500 obr./min daje silnikowi elastyczność i dynamikę.

Jan Wójcik
3/5

Niezawodność i trwałość silnika 2.0 TDI 170 KM Common Rail są na wysokim poziomie, co potwierdzają opinie użytkowników przejeżdżających nawet 200-300 tys. km bez większych problemów. Solidna konstrukcja jednostki napędowej sprawia, że silnik pracuje bez zarzutu, bez wycieków czy spadku mocy. To pozytywny aspekt, który przekłada się na długotrwałe użytkowanie pojazdu.

Marek Olszewski
4/5

Spalanie paliwa w cyklu mieszanym na poziomie ok. 6 litrów na 100 km to naprawdę zadowalający wynik, który sprawia, że eksploatacja pojazdu jest ekonomiczna.

Wojciech Wiśniewski
4/5

Zużycie paliwa w silniku 2.0 TDI 170 KM jest na naprawdę akceptowalnym poziomie, co przekłada się na ekonomiczną eksploatację pojazdu.

Dariusz Górski
5/5

Silnik 2.0 TDI 170 KM CR cieszy się uznaniem pod względem mocy i osiągów. 170 KM to solidny wynik dla 2-litrowego diesla.

Ewa Dąbrowski
5/5

Silnik TDI 170 KM Common Rail - Opinie użytkowników

Elżbieta Kozłowski
4/5

Dla większości użytkowników moc tego silnika jest wystarczająca, jednak dla niektórych mogłaby być jeszcze większa, co nie zmienia faktu, że jednostka prezentuje się bardzo dobrze.

Jacek Kwiatkowski
5/5

Silnik dobrze reaguje po redukcji biegów, nabierając szybkości bez problemu.

Danuta Dąbrowski
5/5

Brak problemów na autostradzie i szybka reakcja na gaz uczyniają codzienną jazdę przyjemną.

Jan Dudek
4/5

Silnik TDI 170 KM Common Rail ma imponującą moc i osiągi, co sprawia, że jazda nim jest naprawdę przyjemna i dynamiczna.

Aleksandra Włodarczyk
5/5

Dynamiczna charakterystyka silnika sprawia, że wyprzedzanie czy włączanie się do ruchu jest bezproblemowe.

Halina Wojciechowski
5/5

Przyspieszenie poniżej 10 sekund do setki i prędkość maksymalna 210-220 km/h są imponujące.

Katarzyna Król
3/5

Silnik TDI 170 KM Common Rail ma całkiem przyzwoitą moc i osiągi, co pozwala na dynamiczną jazdę zarówno w mieście, jak i na trasie. Przyspieszenie do setki poniżej 10 sekund oraz prędkość maksymalna na poziomie 210-220 km/h są satysfakcjonujące. Jednostka napędowa jest elastyczna i reaguje szybko na gaz, co ułatwia codzienne manewry.

Halina Dudek

Jestem Halina, redaktorka strony internetowej Apetiblock Opinie. Moja pasja to pisanie recenzji produktów, firm i usług, aby pomóc innym w znalezieniu tego, czego szukają. Dzięki moim rzetelnym opiniom, użytkownicy mogą podejmować świadome decyzje zakupowe. Zawsze staram się przedstawić obiektywne i szczere opinie, aby zapewnić czytelnikom rzetelne informacje. Jako redaktor Apetiblock Opinie dążę do tego, aby każdy mógł znaleźć najlepsze rozwiązanie dla siebie na podstawie opinii innych użytkowników.

Go up